Oplovi oglasi s Claudio Shiffer dokaz, da Nemci ne znajo snemati reklam

Če v oglasu za Oplove avtomobile Claudia Shiffer prizna, da Nemci morda nimajo enakega smisla za humor kot nekatere druge nacije, ker se stvari lotevajo preresno, in doda, da zato ona raje vozi nemški avto, natančneje Opel, je gledalcem jasno predvsem nekaj drugega. Nemci so očitno porazni v trženju, in prav Oplovi oglasi z odsluženo manekenko brez trohice igralskega talenta so dokaz za to. To pa po mnenju slovenskega marketinškega guruja v ničemer ne dokazuje, da bi utegnili biti boljši pri izdelavi avtomobilov!

“Morda je prav to dvojna poanta oglasa. Namreč, da si za oglas ne vzamejo preveč časa in da za marketing niti nimajo smisla, kot tudi to, da je tudi nekdo tako igralsko netalentiran in precej v letih primeren za oglasno sporočilo, ki je precej okorno. Oglasi delujejo, kot bi vse posneli v enem popoldnevu. Še posebej je slab tisti, kjer se nekomu v sanjah pokvari Astra, nato pa se mu prikaže Claudia Schiffer. Ko to pripoveduje prijatelju, se Claudia dejansko obrne iz sosednje mize v lokalu in reče, da je to kar pripoveduje vendar nemogoče, saj se Astre ne kvarijo. Lepo vas prosim, za kakšno samoironijo gre tukaj? Vsak, ki je kdaj vozil Opla ve, da je scenarij povsem verjeten, tudi poblajhanih 45letnic je ob določenih cestah ponoči malo morje, le vedeti je treba, kje jih lahko pobereš,” je bil oster eden od najbolj uspešnih oglaševalcev v Sloveniji.

A po mnenju slovenskega zastopnika za Opel so reklame povsem na mestu. Opel je med nemškimi avtomobili daleč najcenejši, a kljub temu nemški. Ceneni oglasi s poudarkom na ‘nemškosti’ proizvoda zato učinkujejo. Tako kot Claudia Schiffer se tudi Opel še vedno drži nad vodo predvsem na račun stare slave, zato je prav ona najprimernejši obraz za letošnjo kampanjo, so strategijo pojasnili pri Oplu Slovenija.