“Družine vsako nedeljo odhajajo iz nakupovalnega centra s polnimi vozički hrane, ki je v enem tednu tudi 5 ali 6 članska družina ne zmore pojesti. Predstavljamo si, da večina tega roma s pretečenim rokom naravnost v koš za smeti,”je povedala poslovodkinja enega od Mercatorjevih hipermarketov, ki se že veseli prostih nedelj. Po njihovih opažanjih so “redni sprotni tedenski nakupi po službi mnogo bolj učinkoviti, saj ljudje nakupijo predvsem sveža živila, manj nepotrebnih sladkarij, alkohola in razvad, predvsem pa samo tisto, kar nujno potrebujejo, ker se jim po napornem dnevu v službi ne da še pol ure ali več sprehajati med policami.”
Na vprašanje, kako bo to vplivalo na njihovo poslovanje, saj si lahko obetajo bistveno zmanjšanje prihodkov, so v Mercatorju pojasnili: “Dokler smo bili slovensko podjetje, smo se morali ukvarjati s profitom, zdaj bo to skrb hrvaških lastnikov, mi pa se dejansko lahko posvetimo potrošniku in nacionalnim ciljem zmanjšanja prehranskih odpadkov.”