Mercator v boju proti zavrženi hrani ukinja vse popuste in viša cene za 20%

 

Po tem, ko so nekateri mediji v začetku decembra ponovno spomnili na akcijo Evropske komisije proti odvženi hrani in javnost spomnili, da v Sloveniji še vedno odvržemo nezanemarljive količine hrane, je Mercator prevzel pobudo in že pred prazniki odpravlja vse količinske promocije in popuste, ki potrošnike mamijo v prekomerne nakupe hrane, ki je ne potrebujejo.Z 20% zvišanjem cen nekaterih živil s kratkim rokom uporabe pa bodo potrošnike prisilili k bolj racionalnim nakupom. Kruh naj bi se tako ponovno prodajal bolj po četrtinkah, mleko v pollitrskih tetrapakih in jogurti v 200ml lončkih.

“Družine vsako nedeljo odhajajo iz nakupovalnega centra s polnimi vozički hrane, ki je v enem tednu tudi 5 ali 6 članska družina ne zmore pojesti. Predstavljamo si, da večina tega roma s pretečenim rokom naravnost v koš za smeti,”je povedala poslovodkinja enega od Mercatorjevih hipermarketov, ki se že veseli prostih nedelj. Po njihovih opažanjih so “redni sprotni tedenski nakupi po službi mnogo bolj učinkoviti, saj ljudje nakupijo predvsem sveža živila, manj nepotrebnih sladkarij, alkohola in razvad, predvsem pa samo tisto, kar nujno potrebujejo, ker se jim po napornem dnevu v službi ne da še pol ure ali več sprehajati med policami.”

Na vprašanje, kako bo to vplivalo na njihovo poslovanje, saj si lahko obetajo bistveno zmanjšanje prihodkov, so v Mercatorju pojasnili: “Dokler smo bili slovensko podjetje, smo se morali ukvarjati s profitom, zdaj bo to skrb hrvaških lastnikov, mi pa se dejansko lahko posvetimo potrošniku in nacionalnim ciljem zmanjšanja prehranskih odpadkov.”